Wednesday, July 4, 2007

 

به خاطر تو

می خواهم بنویسم . برای تو و به خاطر تو...

می خواهم از عشق بگویم از این واژه غریبه برای همگان... در ذهنم به دنبال دفترچه لغت عشق میگردم تا واژه محبت را برای همه معنا کنم

در این هوس آباد دنیا که عشق دروغین به بازار مشترک گذاشته شده و دوست داشتن واقعی به تاراج رفته و واژه مقدس عشق با نامردیها آلوده شده؛ من میخواهم عشق پاک و پوست کنده ام را با دو دست عاشقم تقدیمت کنم و میدانم که حتماْ در دستان بزرگت جا برای این هدیه کوچک من هست ...

پس عزیزم؛

با تمام وجود می گویم که دوستت دارم و با توهستم برای همیشه ؛ با تو میمانم تا نقطه ای بی انتها که نامش را ابدیت نهاده اند....مرا در میان بازوانت محکم بفشار تا رقیبان تیزبینی که در گوشه و کنار نشته اند پی ببرند به استحکام و قدرت عشقمان ...

امیدوارم که این طلوع زیبای عشقمان هیچ وقت به غروب ننشیند....

سالها پیش تقدیم کردم به عشق از دست رفته ام


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]