Tuesday, December 8, 2009

 

پارسا در شاهرود

دیشب یه دفعه تلفنم زنگ زد و دیدم پارسا از شاهرود ... کلی خوشحال شدم و گفتم سریع بیا اینترنت تا ببینمت... ولی متاسفانه یادم نبود هر وقت تقی به توقی توی این مملکت میخوره اولین کاری که میکنن قطع اینترنت و مسنجر هست !

به بدبختی بنده های خدا آنلاین شدن ولی نه میتونستن کامنت منو ببینن نه وب و نه من میتونستم وب اونها رو باز کنم !!!! که در همین گیر و دار هم بابای پارسا اومده بود و پارسا رو از خونه مامانم اینا برد...

یعنی میخواستم این لپتاپ رو پرت کنم از پنجره بیرون ... و درس خوندن برای امتحان امروز هم تعطیل شد !!!

ولی مامانم اینا کلی از پارسا تعریف کردن برام...گفتن خیلی بزرگ شده و گفتن وضع درس و مشقش هم عالی بوده ... خط خوب و نمره های ٢٠ ...

خدایا شکرت که همه چی خوبه ...

اگر بابای پارسا قبول کنه عید با مامانم اینا میاد اینجا ....

چشم انتظار دیدنتم کوچولوی من ...

Image Hosting by PictureTrail.com


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]