Wednesday, November 11, 2009

 

و همچنان شبهای بی تو

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

دیشب داشتم فکر میکردم چقدر باهات حرف و درد دل دارم.... چقدر منتظرم تا بزرگ بشی و حرفهایی رو که اون ته دلم فقط برای تو قایم کردم بهت بزنم...

چقدر منتظر شبهایی هستم که بغلت کنم و از این شبهای تنهایی ام بهت بگم.... بهت بگم چقدر سخت گذشتن تک تک ثانیه ها بی تو...

دیشب فکر میکردم سال دیگه این موقع من و تو کجاییم ؟؟ باز هم زیر یه آسمون یا زیر یه سقف؟؟ چقدر آینده برای من و تو گمه ! با خودم میگفتم هر کار از دستم بربیاد برای خوشبختی و رفاه تو میکنم! تنها آرزوم اینه که آرزوهای تو رو برآورده کنم !

سال دیگه این موقع تو هم خوندن و نوشتن میدونی... میای برای من کامنت میذاری ! دیگه اون موقع تو هم برای من مینویسی، تو وبلاگ خودت... سال دیگه این موقع برگشتیم به وبلاگ خودت؟؟؟؟

دیشب چقدر فکر کردم ...چقدر تو رویاهام با خاطراتت بازی کردم!!!

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]