Friday, November 6, 2009

 

ارقام و آمار

جدیدا علاقه مند به تحقیق و کارهای آماری شدم! چشمک(تازه بعد از اینهمه مدت مغزم راه افتاده!)

شاید دلیل اصلیش تفاوتهایی که در اینجا بین کشور خودم و سایر کشورهای دیگه (با چشم باز نه با اخبار دروغ) میبینم...

امروز یه آماری رو براتون مینویسم که یه کار تحقیقی خودم هست و برام جالب بود، گفتم شاید برای شما هم جالب باشه که بدونید:

درصد

هند

ایران

بیکاری

6.8%

12%


تورم

8.3%

25.6%


جمعیت زیر خط فقر

25%

18%


رشد واقعی اقتصاد

7.4%

6.5%


رتبه سرمایه مالی

8 ام در جهان

28 ام در جهان


رتبه صادرات

25 ام در جهان

37 ام در جهان


رتبه واردات

15 ام در جهان

44 ام در جهان


ارزش پول در دنیا

13.8%

0.2%


واقعا با این سرمایه ای که ما داریم درسته آمار و ارقام در مقابل یه کشوری که هیچ منبع با ارزشی از خودش نداره با این جمعیت وحشتناک ، این باشه!!!!

وقتی سمینار در مورد ایران دادیم استاد گفت من اصلا فکر نمیکردم خیابونهای تهران آسفالت باشه ! تا وقتی ایرانیها و طرز برخوردشون رو ندیده بودم فکر میکردم یه سری مردم بی فرهنگ و وحشی هستند !

خدا رو شکر حداقل با سمینار تونستیم نظر یه کلاس ٣٠ نفری رو نسبت به ایران تغییر بدیم! دیگه بیشتر از این بر عهده بزرگان هست نه ما!

پ.ن: منبع اطلاعات از سایتهای: http://www.indexmundi.com و

http://www.xe.com/popularity.php

Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]