Thursday, November 5, 2009

 

عروسی بدون پارسا و مامان پارسا

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

آخه یعنی چییییی؟؟؟؟؟ اصلا شما بگین الان وقت عروسی گرفتنه؟؟؟؟قهر آخه مامان پارسا و پارسا تو یه عروسی نباشن مگه میشهههههه!!!!!!

فردا عروسی پسر داییمه .... اولین عروسیه فامیله که من نیستم... خیلیییی دلم میخواست اونجا بودم ...ناراحتمیدونم خیلییییی خوش میگذره..... خودشون میگن نقل مجلسمون نیست....!!!

بابام تو راه تهران بهم زنگید و گفت دلم خیلی برات تنگ شده!!! ناراحت احساس کردم که چون دارن میرن عروسی ، جای خالی منو بیشتر از هر زمانی حس میکنن!!! منم کلی دلم عروسی خواست!

ولی بعد از تمام شوخیها،

یه شادباش میگم به پویای عزیز و عروس گل جدیدمون ، نیلوفر جونماچ

انشاالله سالهای سال زندگی شادی داشته باشینقلب

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]