Sunday, September 20, 2009

 

من ایرانم

بلههههههه

این بود سورپرایز من ... تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

یادتونه یک سال پیش تقریبا همین موقعها (آرشیو مهر اولین پست) نوشتم سال دیگه واسه مدرسه پارسا خودم رو به هر آب و آتیشی شده میزنم تا روز اول مدرسه رو در کنار پارسا باشم؟؟ خب هستم دیگه ... تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

به هر بدبختب بود ویزای برگشت گرفتم (آخه ویزای ما ایرانیها سینگل هست ، یعنی در سال یک بار بیشتر از هند نمیتونیم خارج شدیم...و مخصوصا من که تازه ١ ماه و نیم بود از ایران برگشته بودم ....) و حالا در کنار پارسا هستم... تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.comو هر دو منتظریم تا روز اول مدرسه بشه و پارسا بره مدرسه.... تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

آرزوم بود روز اول مدرسه پارسا رو ببینم ...خدایا شکرت که داری منو به این آرزوم میرسونی.... تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

اینم عکس عسل مامان با سوغاتیها...

Image Hosting by PictureTrail.com


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]