Monday, September 14, 2009

 

ایفای نقش مادری در کشورهای مختلف

چند روز قبل برای کارهای ویزا توی قسمت اداره پلیس بودم که فقط مربوط به خارجیهاست و شما میتونید قبایل مختلف جامعه بشری رو در اونجا ملاحظه کنید...

در حال انتظارخیال باطل، رفتم تو نخ مادرها و بچه هاشون ... خالی از لطف نیست بشنوید:چشمک

Family of teddy bear photo


* یک مادر فرانسوی: همراه با شوهرش، بچه در یک Carry Baby خوابخواب، مادر یک پشه بند خوشگل از کیفش در آورد و برای دور موندن دست و پای سفید بچه از آزار پشه و مگس اونو آروم روش انداخت...هر چند یکبار یک نوازش ملایم...ماچ

* یک مادر آلمانی: همراه با شوهرش، بچه روی پای مادر، مادر و پدر مشغول خوش و بشقلب، بچه حوصلش سر رفته و از پای مادر به عنوان سرسره استفاده میکنه تا شاید یه گوشه چشمی بگیرهاز خود راضی، .... مادر در حال خنده با پدر و هم هوای بچه رو داره... بچه دیگه داره روی پای مادر بپر بپر میکنه طوری که من اعصابم خورد شدهعصبانی، ولی پدر و مادر انگار نه انگار...قلبقلب

* یک مادر افغانی: چادر به دندون، به بچه اینقدر لباس پوشیده که عرق از سر و کله بچه راه گرفته و در خواب عمیقخواب... مادر هی دماغ بچه رو میگیره و تکون میده تعجب طوری که من تعجبتعجب بچه خواب و تکون نمیخورهخوابخواب... مادر دماغ رو گرفته و تکونها رو بیشتر میکنه!سبز و وقتی با قیافه متعجب من روبرم میشه یه نیم خنده هم تحویل من میده! نیشخندبچه پر رو تر از مادره، همچنان خواب، تا اینکه آخر مادر شروع میکنه به فشار دادن ران پای بچهتعجب...موندم چه کار مهمی با بچه داره که اینقدر اصرار داره بیدارش کنه.متفکر...خلاصه بعد از تقریبا 15 دقیقه چلوندن، بچه یه تکونی میخوره و مادر سریع یک شیشه شیر از کیفش در میاره و میذاره تو دهن بچه!تعجبآخ

به نظر شما بچه از گشنگی تو خواب میمیرد؟؟؟؟سبز


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]