Monday, August 17, 2009

 

دعوا به سبک هندی

آقا من هر چی از پشمک بودن این پلیس های هندی بگم بهتون کم گفتم...دلقک یک سرباز صفر ایرانی ابهتش از پلیس رده بالای اینجا بیشتره! تا الان موارد زیادی دیده شده که گفته من رو تصدیق میکنه ولی شنیدن مورد دیشب خالی از لطف نیست...

حدود ساعت ١ نیمه شب سر و صدای زیادی از توی خیابون توجهم رو جلب کرد... استرسپنجره رو باز کردم دیدم حدود ١٠ تا مرد ریختن سر یه مرد جوون و تا میخوره دارن میزننش!! هیپنوتیزمالبته به نوبت یکی چک میزد وامیستاد یکی دیگه لگد میزد و اون بنده خدا هم میخورد... هندی هم صحبت میکردن نمیفهمیدم موضوع چیه؟ ولی فکر کنم چیزی میخواسته بدزده که اینا سر رسیدن....عینک

خلاصه همینجور این بدبخت آقا دزده در حال کتک خوردن بود که دیدم ٣ تا (توجه داشته باشین ٣ تا) پلیس چوب بدست وارد صحنه شدن و با بالابردن چوب و تهدید و داد، اونا رو از آقا دزده دور کردن...گاوچران اونا هم شروع کردن توضیح دادن که جریان چی بوده ... پلیس هم همینجور مشغول حرف زدن بود که انگار اونا فهمیدن داره چرت میگه و همه حمله بردن طرف پلیسها و آقا دزده رو گرفتن و آی بزن دوباره....آخ

پلیس هم قشنگ ایستاد کنار و تماشا...دلقک بعد هم اینا گرفتن آقا دزده رو با چک و لگد سوار موتورشون کردن و خودشون هم پشتش نشستن و رفتن!!!! و آقا دزده پلیس رو صدا میکرد که یه چک محکم تو دهنش خورد!!!! ساکت

ما هم فقط خندیدیم....خنده امان از این بشر هندی!!! خونسردددددددددددددد خمیازهخمیازهخمیازه

-----------------------------------------------------------

وبلاگ در دست تعمیر میباشد...هر کی قالب قشنگ سراغ داره بگهچشمک

Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]