Saturday, August 16, 2008

 

بازی مشاغل و ایندیا گیت

من از طرف فضول خانم به بازی دعوت شدم ...5 تا شغلی که دوست دارین و 5 تا شغلی که ازش بدتون میاد.... گفتم فضول خانم تا یادم نرفته بگم برای این دوست خوب من دعا کنین که زودتر به همون سرحالی و شادابی برگرده و فضولی کنه... خب

اول بریم سراغ 5 تا شغلی که دوست دارم:

1) هنرپیشگی و کارگردانی (مطمئن باشین برگردم ایران اولین کاری که میکنم از سر گرفتن تاتر و سینما هست)

٢) اگه مرد بودم حتما راننده میشدم چون عاشق رانندگی هستم ...الان هم اگه روزی بیکار بشم و هیچ منبع درآمدی نداشته باشم میرم راننده تاکسی میشم...از این تاکسی سبزها هست..آریا

3)شغل سوم که دوست دارم همونی که شغل انبیاست ..حقوقش حقوق افغانیاست...(شوخی بود..اول از همه دست مادر خودم رو میبوسم که معلمه) ولی واقعا تدریس رو دوست دارم و ایران هم نزدیک به 7 سال تدریس ریاضی میکردم.

4)دوست داشتم فوتبالسیت هم میشدم...

5) آقا عشق مدیریت هم دارم.. واسه همین اومدم مدیریت می خونم دیگه... ولی قول میدم مدیر بد اخلاقی نشم..

حالا 5 تا شغلی که بدم میاد:

1) پزشکی...هیچ وقت حتی زمان بچگیم یادم نمیاد که بهم بگن میخوای چی کاره شی و من گفته باشم دکتر

2) مربی مهدکودک...اصلا مربی مهد میبینم دلم براشون می سوزه

3) آشپز، شیرینی پز، و از این قبیل خوش سلیقه گیها !!!!

4)یک شغل مهم مملکت ...اصلا دوست ندارم چون نمیشه راحت واسه خودت بگردی..مثلا بری شمال..آخ گفتم و شمال و سوخت دلم..

5)برق کار ..همیشه از برق میترسم

خب خسته نباشین با احترام به همه مشاغل ،دوستان محترم در این قسمت توجه شما رو به دیدن چندتا عکس جلب میکنم...

India Gate


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]