Monday, July 7, 2008

 

سلام سلام

سلام به همه دوستای خوبم که دلم کلی تنگ شده بود واستون و واسه اینجا

هنوز از لپ تاپ خبری نیست...صد رحمت به ایران خودمون بابا !!! اینجا خیلی بی نظم تر از ایرانه!!!!

خب از اوضاع و احوالم تو این مدت بگم که...

خوابگاه که با اجازتون اومدیم بیرون...پدرم در اومد این ١ ماه اونجا..وحشتناکه از کثیفی!!!

الان با یک دختر چینی هم خونه هستم تا با دوست ایرانیم خونه بگیریم...جانون حالی براش غذای ایرانی درست میکنم انگشتاشو میخوره البته با چوب ... زبانش هم مثل منه ..فکر نمیکردم چینی ها هم مشکل زبان داشته باشن...خلاصه ...

کلاسها هم در حال پیشرفت هستن...الان دارن کم کم امتحان میگیرن...چقدر سیسنم درس خوندن اینجا با ایران فرق داره..اینجا همش تحقیق اینترنت کتابخونه و خلاصه وقت خالی پیدا نمیکنی...

اوضاع و احوالم خیلی بهتر شده...با پارسایی هم در تماس هستم...خوبه پدرسوخته!!!

حالا اینجا از لپ تاپ ؛ یولینگ (دوست چینیم) استفاده میکنم...خبری بود به عرض میرسونم...


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]