Thursday, May 8, 2008

 

Miss Evening

امروز اومدم با یه خبر خوب...

توجه توجه:

توی که دانشگاه برای سال اولی ها Fresher Party گرفته بود بنده به عنوانMiss Evening انتخاب شدم هوراکسایی که کاندید شده بودن باید یک برنامه اجرا

تا از توی برنامه ها یکی به عنوان بهترین برنامه و زیباترین انتخاب میشد. یکی از بین دخترها و یکی از بین پسرها...من هم با اجازه شما رقص ایرانی اجرا کردمنیشخند و خلاصه به عنوان برترین دختر انتخاب شدم چشمک کلی ذوق کردم دلقک دیگه تو اروپا و امریکا که نمیتونیم جلون بدیم ولی اینجا میشه خلاصه که در حال حاضر شما دارین وبلاگ قشنگترین دختر دانشگاه رو میخونین زبان

2 سال بعد:

سلام به همه ىوستای وبلاگیم

امروز اولین فیلم من روی پرده سینماهای هند اکران شد و...



Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]