Monday, May 26, 2008

 

راستش امسال روز مادر دلم خیلی گرفت...زنگ زدم به مامانم و روز مادر رو بهش تبریک گفتم ..بغض توی صداشو از راه دور حس میکردم واسه همین زیاد کشش ندادم.... بهم گفت : دخترم روز تو هم مبارک...گفتم ای بابا ما که مادر نیستیم اگه مادر بودیم الان اینجا نبودیم که.... واقعا الان خودم احساس میکنم اصلا لایق کلمه مادر نیستم .... خلاصه دلم حسابی واسه خودم گرفت....

در هر صورت این روز قشنگ رو به همه شما مادرهایی که واقعا مادر هستین و اون بهشتی که میگن لایق زیر پاهای شماست ...به شماهایی که واسه خوشبختی فرشته های آسمونی از هیچ کاری دریغ نمیکنین... به شمایی که آغوش گرمتون همیشه برای بغل گرفتن کوچولوتون بازه و هیچ وقت اونا رو دلتنگ نمیذارین .... اول از همه به مادر مهربون و دوست داشتنی خودم و خلاصه به همه شمایی که مثل من نیستید، از ته ته قلبم تبریک میگم و امیدوارم خدا همیشه سایه شماها رو بالای سر کوچولوهاتون نگه داره




Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]