Tuesday, May 20, 2008

 

پست اول از ایندیا

سلامقلب

طبق قولی که دادم مثل معتادا دنبال اینترنت بودم تا خبر رسیدنم رو بهتون بدمنیشخند

بله ما رسیدیم و این اولین پست من از هند هستاوه

عجب سرعتی داره این اینترنت ...

جاتون خالی هرچی تو این ٢٨ سال گریه نکرده بودم از خجالت خودم در اومدم....گریه

در هر صورت سوار هواپیما شدم و بعد از ٣ ساعت جایی پیاده شدم که یه دنیای دیگه بود...همه چی فرق داشت... آدمها. روابط. زبانها. همه چی....سبز

اومدم هتل .... تازه فهمیدم چقدر خوشگلما (تو این همه سیاه ) همه اینجا یه جوری نگام میکنن زبان

دانشگاه رفتم و کارها رو تا حدودی انجام دادم... روحیه ام زیباد خوب نیست... دلم واسه همه تنگ شده از همه بیشتر قلبم... قلب

احتمالا میرم خوابگاه که لااقل دور و برم شلوغ باشه شاید کمتر فکر و خیال کنم...


یه ذره به تقویت روجیه احتیاج دارم... خوشبختانه پدر و مادرم و خیلی از دوست جونای خوبم دائم زنگ میزنن اس ام اس میدن و بهم روحیه میدن.... قلب

چقدر کشور غریب سخته ( یکی ندونه فکر میکنه ١٠ ساله دورم) ولی خداییش دلم تنگ شده...ناراحت

ببخشید پستم اینقدر بی حس و حال بود ... دل و دماغ ندارم دیگه چیکار کنم؟

ایشالله پست بعد... بای بای


Comments:

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]