Thursday, December 31, 2009

 

اخطار !!!!

نمیدونین به چه مصیبتی گرفتار شدم ....
آخصبح که پاشدم وبلاگ رو باز کنم دیدم وبلاگم نیست !!!!تعجب به همین راحتی ... و وبلاگ پارسا هم پاک شده کامل ....تعجبگریهگریه خلاصه در بین گریه و زاریهام دختری در مزرعه به دادم... قلبواقعا اگه اون نبود من تا الان داشتم همچنان گریه میکردم... یه دنیا ازت ممنونم عزیزم که مطالب رو برگردوندی... قلبماچ
خلاصه وبلاگ خودم هم دسترسی بهش ممکن نیست .... در آخر فهمیدم همه اینها به این وقایع چند روزه وصله ! که اومدن و بدون در نظر گرفتن احساسات مردم یه سری وبلاگ رو پاک و یا خرابکاری کردن !!!!عصبانی در هر صورت تمام وبلاگم رو به اینجا منتقل کردم تا از شر هر جانوری در امان بمونه !زبان بگو حالا اگه مردین بیاین اینجا رو پاک کنین زبان.... شما هم مواظب وبلاگاتون باشین.... استرس

Comments:
Test only
 
سلام
خوبين؟ انشاالله اون وبلاگ زودتر درست ميشه و بر مي گرديم همونجا. درسته كه آدم با بعضي چيزا خاطرات زيادي داره و براش خيلي عزيزه، ولي از اون مهم تر كسايي هستن كه اون خاطرات رو مي سازن. پس با داشتن پارسا حتي به از دست رفتن وبلاگ پارسا هم فكر نكنين، هر چند انشاالله مشكلش حل ميشه. شما هم مثل ما مطالب هر يادداشت رو بصورت ايميل براي خودتون بفرستيم و عكساش رو هم حتما بصورت اتچ هم پيوست كنين. گاهي عكسا رو فيلتر مي كنن و ديگه باز نميشه. الان بيشتر از يك ساله كه ما اين كار رو مي كنيم بعد از مشكلي كه براي وبلاگمون پيش اومده بود. توصيه مي كنيم از جيميل هم استفاده كنين چون از ياهو خيلي امن تره.
اين روزا چي كار مي كنين؟ خوش مي گذره؟ براتون آرزوي همه ي آرزوهاي خوبتون رو داريم ... خدانگهدار
اينجا كامنت گذاشتن هم مصيبتبه ها ...
 
سلام خانمی
خیلی ناراحت شدم از اینکه وبت حذف شد
خدایی خیلی زور داره
امیدوارم دیگه از این مشکلها واست پیش نیاد
مخصوصا تو که توی دیار غریب دلت به این یادداشتها واسه پارسا گلی خوشه
دوستت دارم خیلی زیاد
 
سلام دوست عزيزم
وبلاگ جديد مبارك
شايد پاك نشده باشه يك چند ماهي صبر كن بعدش درست مي شه
موفق باشي عزيزم
سال نو ميلادي مبارك
 
عزیز دلم کامنت دونی مث اینکه درست شد. همین الان امتحان کردم دیدم درست شده. ایول
خونه جدید مبارکت باشه.
انشاالله خونه شادی ها و لحظه های قشنگت باشه عزیز دلم
 
سلام اینجا کجاست ؟ ببخشید من گم شدم مامان ÷ارسا رو ندیدین؟
 

Post a Comment

نظر دوست عزیزم...

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]